Wednesday, December 16, 2009

Inilah Diriku

Nama saya Nur Hanisah, dilahirkan sebagai puteri ketiga dalam keluarga yang bahagia. Punya dua orang kakak yang sangat comel, Nur Hamizah kakak sulung saya dan Nur Hazirah kakak tengah saya.

Saya dilahirkan pada 16 Oktober 2006 di Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan. Ibu saya bernama Hasnidar dan abah saya bernama Mohd Hanafiah. Saya seorang yang sangat manja dan suka menyakat kakak-kakak. Tapi saya sangat sangat pada kakak-kakak dan kedua orang tua saya.


Ini gambar ketika saya di Malaysia dahulu, gambar saat-saat terakhir sebelum kami berangkat ke Auckland.
Akak Azi dengki pada Anis, dia letakkan sticker di muka Anis
Comotnya Anis makan ais krim
Inilah hobi Anis, makan beras. Habis beras bersepah-sepah di lantai
Ibu dan Anis. Masa ni Anis baru balik dari nursery.
Masa ni Anis sedang merajuk di rumah Tok Yah... cutenya!
Kakak-kakak dengki pada Anis.. letak baju dalam baju Anis, nampak Anis buncit..
Rindunya nak makan KFC
Ibu dan Abah Anis
Ibu baru potong rambut, masa ni Anis di rumah Tok Mak

0 comments:

Post a Comment

Template by Abdul Munir
Visit Original Post Fly Net 04